středa 18. září 2013

Busy day

Krásný večer,
Dnes mám pro vás článek o dnešním náročném dni:)
Dopoledne jsem se vydala na nějaké nákupy do města..a v 11 hodin jsem byla pozvaná na tiskovou konferenci Mercedes Benz- Prague fashion weekend. Byl představen celý program přehlídek a doprovodné akce ve Štenclově domě, kde se budou konat různé přednášky a workshopy. Já se tam zrovna zítra chystám..Od 12 tam můžete zajít  na super workshop který uvádí Eugenio Bramerini z The Address Idea..Tak se tam můžeme potkat:) a od 15:00 Opening Ceremony MBPFW.

A pár fotek z dneška. Vlastní outfit jsem ani nestihla nafotit, ale fotili mě na jedny stránky, tak až to bude veřejné..tak vám to sem hned hodím:)

Nezapomeňte že zítra začíná Mercedes Benz Prague fashion weekend..
Já budu určitě na všech přehlídkách..

Své dojmy z přehlídek..atmosféru a zážitky budu online sdílet na


 a blogu..
Tak mě nezapomeňte sledovat

S kým z vás se tam potkám?:)
Protože dle programu se máme opravdu na co těšit!!


A slíbená fotka od módní policie:)





Tak VIP pass už je doma..juchuuu:)


Po tiskovce jsem se vydala do showroomu Lindex, jelikož jsem nestihla včerejší oficiální představení kolekce..dneska jsem to doháněla:)

Už jste určitě četli o nové speciální kolekci Lindex, kterou vytvořil Matthew Williamson. Tatko kolekce bude dostupná od 4.října ve vybraných prodejnách. V nové ELLE je o této kolekci rozhovor s přímo s autorem. Mě zaujalo spousta kousků a celá kolekce mi přijde velmi nositelná a zajimavá:)

Moc děkuji Alče za pozvání a za krásné dárečky:)






Navíc můžete přispět při koupi této kolekce na dobrou věc. 10 % z prodeje této kolekce jde na boj proti rakovině prsu, a při koupi tohoto náramku jde dokonce celá částka.


12 komentářů:

  1. Ten náranek se mi hrozně líbí, přestože to není můj styl :) K jednoduchému outfitu musí být skvělý.
    Já jsem věrná Unique One a jejich fashion weeku, takže ne. Ale pozdravuj Jimmyho (snad přijede :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu Nikol:) Já jsem nezávislá blogerka takže ráda přinesu čtenářkám report z každé módní akce:) a čím víc jich bude tím budu radši:)

      Vymazat
    2. Víceméně nezávisle jsem kritizovala tu organizaci v zákulísí na Fashion Weeku. To ne, že by mě měli podplacenou, jen k tý agentuře mám nostalgický vztah :D

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ta chlupatá vesta . Těším se na tvohe články z akce :

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Taaak a teď by mě zajímalo, kolik ten náramek stojí? Aby ta částka pokryla alespoň prohlídku ultrazvukem u nás mladých slečen, dospívajích žen..

    OdpovědětVymazat
  4. Hned bych ten náramek koupila! Užij si to!

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem pozvána od kamarádky na jednu přehlídku v neděli.. pokud by byla nějaká další zajímavá možná si ji přikoupím na místě, uvidíme.. na celý víkend se mi investovat moc nechce :) užij si to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kolekce M. Williamsona pro Lindex je moc hezká a líbí se mi kolekce pro podzim/zimu. Náramek si určitě koupím, jednak se mi líbí a jednak, je to i pro dobrou věc. :)
    Zítra se snad dostanu na přehlídku Terezy Vu, pokud mi uvolní z práce. ;)
    Tvůj outfit je super ,ta mašle na krku nemá chybu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty náhrdelníky jsou krásné :) Užij si MBPFW :)

    OdpovědětVymazat
  8. super post, nová kolekce lindex vypadá hodně dobže

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Ty doplňky jsou moc krásné! A tobě to sekne ! ;)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi čeká ladygaga a to se mi líbí)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář. Na blogu se zobrazí hned po schválení:)
Komentovat můžete i anonymně, bez google účtu.