neděle 9. prosince 2012

Lindex showroom

Krásný večer..

Přináším vám fotky nové kolekce Lindexu jaro léto. 
Bohužel jsem nemohla být na jejím oficiálním uvedení, jelikož jsem zrovna byla ve Vídni. 
Tak jsem ráda, že jsem dostala možnost..mrknout se na ní, hned jak jsem měla čas:)

Nová kolekce je plná barev, kvalitního zpracování a super doplňků:)
 A jsem moc ráda, že jsem ji mohla vidět:)


 I když jste viděli fotky už na jiných stránkách, budu ráda když mi napíšete jak se vám kolekce líbí:)

Facebook Ina.T.

Formspring











Tyhle baleriny jsou moji favorité:)



















Ps: nezapomeňte koupit nové číslo ELLE které vychází 14.12. Jako dárek tentokrát bude diář na rok 2013.


28 komentářů:

  1. ty baleríny jsou bezkonkurenčně nejhezčí...hezké fotky

    OdpovědětVymazat
  2. teeeda!Balerinky i svetriky z Lindexy jsou mnam...ale na te posledni fotce jsi uzasna...uplna Anna Karenina

    OdpovědětVymazat
  3. Ty baleríny jsou božské.... už se na tuhle kolekci moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. to mě mrzí že jsme se tam neviděly! a těch okovanejch balerín jsem si nevšimla - jsou úžasný! a ty fialový šaty se mi taky moc líbily :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty baleríny jsou hodně zajímavé! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ta kolekce vypadá super, líbí se mi ty svetříky!

    OdpovědětVymazat
  7. Tie baleríny sú mega skvelé! Ak nebudú drahé isto si ich kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  8. Balerínky jsou super, moc se mi líbí ten stříbrný náhrdelník a náramek s ostny.
    http://a-drop-of-style-from-brno.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. slusi ti vsechno!Me zaujal ten bonbonkove ruzovej svetrik

    OdpovědětVymazat
  10. ty svetriky a vsechno!!!uz vim,kam na jare vyrazim na nakupy:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  11. Moc kársný je ten druhý svetřík a ty balerínky nemají chybu :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi moc ty světříky. A mmch.... nebyla jsi náhodou v sobotu dopoledne pracovně v HK v háemku? Buď jsi to musela být ty origoš nebo někdo, kdo se do tebe se vším všudy stylizuje. Nebyla jsem si jistá, tak jsem se raději do ničeho nehrnula :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Sluší ti to na všech fotkách. Líbí se mi svetřík s krajkou.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Inuško,nejvíc se mi líbí svetříky,ale úplně nejvíc jsi mě zaujala ty,na té fotce ti to neskutečně sluší.Hezký týden přeji.

    OdpovědětVymazat
  15. tak ty baleríny jsou též moji favorité!!! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ty balerínky jsou dokonalý!!

    OdpovědětVymazat
  17. SVETŘÍKY , BALERÍNKY ... :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. tobě to zase tak sluší,to není možné! :) a ty baleríny chci taky :)

    OdpovědětVymazat
  19. rozhodne balerínky, proste tie budú musieť byť moje nech sa deje čo sa deje :) a krajkované topíky ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Nemůžu si pomoct - ale ten fascinátor, co máš Ino ve vlasech je božský! Můžu se optat kde jsi ho pořídila? :-) Koupila jsem si něco podobného, ale ještě jsem neměla odvahu s tím vyrazit ven :-) Koukají na tebe lidi, když ho máš na hlavě nebo to berou "normálně"? :-) Moc se mi to jako módní doplněk líbí, je to takové elegantní :-) Chtěla bych si ještě nějaký koupit, takže ráda uvítám i tipy na obchody, kde zakoupit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc..já mám fascinatory strašně ráda..a nijak neřeším.. jestli po mě někdo kouká..nosím ho i do práce:)Nejvíc se mi líbí ty od Kateřiny Čadové: http://www.facebook.com/pages/Hats-by-Katerina-Cadova/295978157128539

      Určitě je nos..klidně mi pošli foto na mail:)

      Vymazat

Děkuji všem za komentář. Na blogu se zobrazí hned po schválení:)
Komentovat můžete i anonymně, bez google účtu.